PINTEREST

PINTEREST_logo

Opdracht voor school: schrijf een blogpost over je favoriete blog. Lijk heel simpel, behalve als je geen fervent blogger bent. Na lang denken vond ik het niet eerlijk tegenover mijzelf om een valse blog als mijn absolute favoriet te posten. Daarom koos ik maar iets waar ik wél vaak mijn tijd op verdrijf. Pinterest. Ik ben een absolute fan. ‘Vind ik leuk’. Pinterest is een geweldige site waar je ideeën kan opdoen moest je inspiratie tekort hebben. Dit gaat zo breed als je het je maar kan bedenken; van de laatste mode tot wat je vanavond wilt gaan eten of wat je wilt toevoegen aan je “Things to do before I die”-lijst. Je kan mensen die je zelf veel inspiratie vinden volgen, om zo nooit een nieuwe post van hen te missen. Je kan zelf ook dingen posten om jouw lievelingen met de wereld te delen. Kortom, Pinterest is geweldig, if you ask me. Ik zou er wel uren over kunnen doordraven, maar ik laat het je liever zelf ontdekken. Enjoy! (https://www.pinterest.com/)

Geef een reactie

